Welkom bij Global Mobile

 

Hulp bij het inloggen

Ik heb nog geen account

Ieder team heeft tenminste één teamleider. Hij of zij heeft van jullie docent een inlogcode ontvangen. De teamleider kan daarmee andere teamleden registreren. Hij heeft daarvoor jouw naam en e-mail adres nodig. Neem dus contact op met je teamleider, en vraag of hij jou registreert. Na registratie wordt automatisch een e-mail naar je verzonden.

Ik heb een account, maar kan niet inloggen

1. Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd, of in het geval van de teamleider de gebruikersnaam die je docent heeft verstrekt. Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op de link "Wachtwoord vergeten?" onderaan de inlogpagina.

2. Na registratie wordt een e-mail naar je verstuurd met daarin een activatielink. Je hebt vier weken om je account te activeren. Mocht je deze e-mail niet hebben ontvangen, check dan of deze onverhoopt in je spam folder terecht is gekomen. Is de activatietermijn ondertussen verstreken, raadpleeg dan je teamleider, en vraag of hij jouw account verwijderd en een nieuw account voor je aanmaakt.

3. Wanneer de teamleider niet meer kan inloggen, raadpleeg dan je docent. Hij of zij kan in de docentenmodule de inlogcode van de teamleider opzoeken.

4. Het is niet de bedoeling dat je de helpdesk raadpleegt voor inlogproblemen, maar als het echt niet anders kan, dan staat de helpdesk uiteraard voor je klaar. Je kunt contact opnemen via helpdesk@bizzgames.nl.